Zioło i Hip-Hop: 5 raperów w biznesie ziołoleczniczym
Przedsiębiorczość od dawna uważana jest za nieoficjalny element Hip-Hopu. Jednak wraz z nową legalizacją trawki, wszystko to zaczyna się zmieniać.
Wreszcie świat zaczyna nabierać sensu dla naszych raperów i artystów hip-hopowych. Trawka i hip-hop są w końcu reprezentowane na polu biznesowym. Ale przez lata społeczność hip-hopowa i tak kapitalizowała ułamek tej idei. Na domiar złego, ludzie kolorowi zawsze wydawali się być pominięci w tym schemacie zarabiania pieniędzy.
Ale wraz z zaangażowaniem się artystów hip-hopowych i raperów, stworzyło to większy potencjał dla mniejszości, aby prosperować. Liczni raperzy zaangażowali się w tę przestrzeń i poparli Mary Jane tworząc świat biznesu zielarskiego i hip-hopowego. Od własnych produktów, własnych szczepów, aż po pomoc małym facetom. Ten pączkujący przemysł zmienia się pod każdym kątem. A oto niektórzy z raperów prowadzących grę:
5 raperów w biznesie zioło i hip-hop
via GIPHY
Wszyscy słyszeliśmy o niekończącym się wsparciu Wiz Khalifa i Snoop Dogg dla konopi i społeczności. Ale są oni tylko ułamkiem artystów w branży trawki i hip-hopu, którzy wprowadzają poważne zmiany.
1. Curren$y
Pilot Talk, raper Curren$y, jest głównym aktywistą w przestrzeni trawki i hip-hopu. Nie tylko ma swój własny szczep "Andretti Og", ale także otworzył się na naukę, która za nim stoi. Mimo to, Curren$y ciężko pracował nad stworzeniem biznesu, współpracując z Sneaker Politics i Reebokiem nad sneakerami inspirowanymi trawką.
2. Paul Wall
Paul Wall stał się znanym nazwiskiem na scenie marihuany, związanym z ulubionym "drinkiem" Houston, znanym jako lean. Wall wkrótce odważył się wejść w legalny biznes trawki i jest jego aktywną częścią od prawie dekady. Co więcej, połączył siły z twórcami splotu Satellite OG Kush i został partnerem w ich firmie. Dodatkowo stworzył również markę odzieżową i lifestylową, która towarzyszy scenie trawki i hip-hopu.
3. B-Real
Największym OG w świecie Hip-Hop'u obok Snoop'a jest prawdopodobnie B-Real z Cypress Hill. Znany jako Dr. Greenthumb, B-real ma nagradzane pasmo o nazwie "Tangie", które zajęło 3 miejsce za najlepszy kwiat marihuany w 2015 Cannabis Cup. Ponadto, otworzył on dyspensarium w ramach przedsięwzięcia mającego na celu stworzenie większego i bardziej udanego biznesu. Nie wspominając o popularnym YouTube show "The Smokebox", który ma miliony zwolenników!
4. Master P
We wczesnych latach 90-tych, Master P był znany z efektów swojej działalności na scenie trawki i hip-hopu. W swoim singlu "Pass Me Da Green" promował uczenie innych, jak prawidłowo się naćpać. I choć wiele lat temu było to nieakceptowane, teraz jest to główny aspekt jego działalności. Linia Master P's Trees została stworzona, aby umożliwić wybór konopi odpowiednich zarówno dla użytkowników medycznych, jak i rekreacyjnych. Dzięki takim odmianom jak Sweet Tea i Peach Cobbler, Master P odniósł prawdziwy sukces w tej grze. Ta linia produktów obejmuje również kwiaty, kulki i wosk, a jego specjalnością jest vaping.
5. Method Man & Redman
Raperzy Method Man i Redman zainwestowali w nową aplikację, która pomaga użytkownikom zlokalizować legalne punkty sprzedaży marihuany. W rzeczywistości, to marzenie mogło zostać zapoczątkowane przez ich film "How High". Meth i Red stali się rzecznikami i partnerami aplikacji "Blaze now", która ma na celu wprowadzenie zmian w biznesie marihuany. Aplikacja ta idzie w parze z ich poparciem, miłością do rośliny i oczywiście ich muzyką.
0 0 głosowanie Artykuł Ocena